مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-17اجتماعي

کاهش محسوس دما در گیلان/پیش بینی کولاک در ارتفاعات


مدیرکل هواشناسی گیلان، از تقویت جریانات سرد شمالی و برودت هوا خبر داد و گفت: طی دوشنبه به ویژه کاهش محسوس دما در مناطق مختلف استان مورد انتظار است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از تقویت جریانات سرد شمالی و برودت هوا خبر داد و گفت: طی دوشنبه به ویژه کاهش محسوس دما در مناطق مختلف استان مورد انتظار است.

محمد دادرس امروز، 26 آذرماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان گیلان، اظها کرد: از بعدازظهر امروز تا فردا، 26 و 27 آذرماه با ورود و فعالیت سامانه بارشی و موج هوای سرد در منطقه، شرایط برای بارش و کاهش دما در استان فراهم می شود.

وی افزود: طی این مدت ابرناکی و مه آلود شدن هوا و بارش باران شدید و خیلی شدید، وزش باد شدید، رعد و برق و در ارتفاعات بارش شدید برف پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: با تقویت جریانات سرد شمالی و برودت هوا، به ویژه طی دوشنبه کاهش محسوس دما در مناطق مختلف استان مورد انتظار است.

دادرس با بیان اینکه برای برخی مناطق استان به ویژه سواحل و ارتفاعات، وزش باد شدید تا خیلی شدید نیز پیش بینی می شود، گفت: به سبب شدت بارش ها، آبگرفتگی، بالا آمدن آب و طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیلاب و روان آب، رانش و لغزش زمین، شکستن و سقوط درختان و خسارت به سازه ها و ابنیه مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دما در گیلان/پیش بینی کولاک در ارتفاعات

کاهش محسوس دما در گیلان/پیش بینی کولاک در ارتفاعات